Pomoc

1. Jak mogę złożyć zamówienie?
2. Jakie są opcje płatności?
3. Jakie są dostępne metody oraz koszty realizacji zamówienia?
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
5. Jak mogę zwrócić lub zareklamować zakupione produkty?
6. Jak mogę wypisać się z newslettera

 

 

 

1. Akceptujemy zamówienia złożone przez zarejestrowanych oraz niezarejestrowanych Klientów. Zarejestrowani Klienci mają dostęp do historii zamówień, mogą zapisać na stałe kilka adresów dostawy oraz dane odbiorców faktur. Jeżeli nie chcesz zakładać własnego konta w sklepie GekonBio, wybierz interesujące Cię produkty, przejdź do koszyka i wybierz sposób dostawy oraz płatności, następnie podaj swoje dane kontaktowe (mail, telefon) potrzebne do realizacji zamówienia (w przypadku wyboru dostawy kurierem konieczne jest także podanie adresu dostawy). Podane przez Ciebie dane posłużą jedynie do realizacji aktualnie złożonego zamówienia i nie będą zapisywane w naszej bazie jako dane nowego Klienta.

 

2. Dostępne sposoby płatności:
a) przedpłata online - rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi (przelew lub karta kredytowa) przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl Obsługę płatności elektronicznych i kart płatniczych prowadzi: PayPro S.A z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.500.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-236-98-87.

b) przedpłata zwykłym przelewem na nasze konto bankowe (Santander Bank Polska S.A.): 72 1910 1048 2787 0001 2001 0001. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

 

3. Dostępne metody oraz koszty realizacji zamówienia:

a) odbiór osobisty - za wizytę w naszym sklepie stacjonarnym nic nie zapłacisz :) Jeżeli mieszkasz w Warszawie lub po prostu jesteś aktualnie w pobliżu Wilanowa, zapraszamy na Aleję Rzeczypospolitej 27 lokal 1B. Dokładną lokalizację sklepu oraz godziny otwarcia znajdziesz na stronie Kontakt,

b) kurier InPost (paczkomaty lub dostawa pod wskazany adres w Polsce):

  do 200 zł powyżej 200 zł
koszt przesyłki 10 zł 0 zł

4. Czas realizacji zamówienia:
a) dokładamy wszelkich starań aby towary były solidnie i bezpiecznie zapakowane,
b) dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia złożone i opłacone do godziny 13:00 były skompletowane i wysłane jeszcze tego samego dnia roboczego,
c) Kurier InPost odbiera od nas paczki każdego dnia od poniedziałku do piątku,
d) informacja dotycząca paczek wysłanych w piątki:
- Kurier InPost dostarczy taką paczkę w najbliższy poniedziałek,
- większość paczek wysłanych przez nas do Paczkomatu w piątek - będzie gotowa do odbioru już w sobotę.

 

5. Zgodnie z obowiązującym prawem możesz zareklamować lub po prostu zwrócić zakupione online produkty - w obu wypadkach prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny +48 22 400 89 22 lub mailowy zamowienia@gekonbio.pl.

6. Masz możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wpisanie swojego adresu w pole dodawania adresu do subskrypcji newslettera i kliknięciu przycisku Wypisz się na stronie https://gekonbio24.pl/pl/newsletter lub poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@GEKONBIO.pl lub też pisemnie na adres: Al. Rzeczypospolitej 27 lokal 1B; 02-972 Warszawa.

Rozwiń stopkę Zwiń stopkę
Kliknij, aby zamknąć podgląd produktu